Huisregels
Wij vragen uw medewerking met betrekking tot de volgende punten:
Algemeen
- Om een voor beide partijen voorspelbare situatie te kunnen creëren, is het van groot belang dat u onze praktijk regelmatig bezoekt; over het algemeen adviseren wij kinderen én volwassenen om twee keer per jaar een periodieke controle uit te laten voeren . In overleg met uw tandarts zou dat voor u eventueel 1x per jaar kunnen zijn.
- Om uw gebit zo lang mogelijk in goede staat te houden én om ons prettige werkomstandigheden te bieden, verlangen wij van u een goede mondhygiëne; gezien het belang dat wij hieraan hechten, zullen wij er alles aan doen om u hierbij te begeleiden
Afspraken
- Meldt u zich 5-10 minuten vóór aanvang van uw afspraak aan de balie
- Indien u verhinderd bent, laat dit dan zo snel mogelijk aan ons weten zodat wij de voor u gereserveerde tijd aan iemand anders kunnen aanbieden
- Indien u uw afspraak bij verhindering minimaal 24 uur van tevoren annuleert, wordt de gereserveerde tijd niet in rekening gebracht
- Voor afspraken op maandag geldt dat deze uiterlijk op de vrijdag ervoor om 11.00u geannuleerd dienen te zijn
- Het annuleren of verzetten van afspraken kan alleen telefonisch, bij annuleringen per e-mail kunnen wij niet garanderen dat deze tijdig verwerkt worden
- De kosten die in rekening gebracht worden bij niet tijdig annuleren, bestaan uit onze vaste lasten die doorlopen gedurende de voor u gereserveerde tijd; deze kosten worden niet vergoed door uw eventuele aanvullende tandartsverzekering
- Indien u aan ons uw e-mailadres/mobielnummer heeft doorgegeven, ontvangt u in principe in de week voorafgaand aan uw afspraak een geautomatiseerde afspraakherinnering per e-mail en 1 dag van te voren een SMS
- Het niet ontvangen van een afspraakherinnering per e-mail / SMS betekent niet dat uw afspraak geen doorgang vindt; neemt u bij twijfel contact met ons op
Juiste gegevens
- Geef wijzigingen in uw adresgegevens, telefoonnumer(s), e-mailadres en/of verzekeringsgegevens zo snel mogelijk aan ons door
- Tandartsen Noordereiland is niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen van het niet of niet tijdig doorgeven van wijzigingen
Nota’s
Sinds oktober 2019 verzorgt Infomedics onze nota’s. Via Infomedics bieden wij u de volgende mogelijkheden:
- Nota digitaal inzien
- Adreswijziging doorgeven
- Uitstel van betaling aanvragen
- Betalingsregeling treffen